L'arcancel

Una poesia in lingua piemontese di Gigi Vaira

La nostra rubrica “L’Angolo della Poesia” propone oggi la poesia in piemontese “L’arcancel” di Gigi Vaira, curatore del blog personale “Emozioni di carta”.

L’arcancel

 

Ël sol e la pieuva rusand an tra 'd lor

a l'han fàit ant ël cel n’arch ëd tanti color

 

a l'é 'n pont fàit ëd gnente, sorsù 'nt ël mesdì

ch'a dura mes ora e peui taca a svanì.

 

I seu pa a lòn ch'a serva na ròba parèj

magara a 'n bel gnente o mach a fé bel

 

a mi comsëssia 'm basta savèj

che apress a la pieuva a-i nass l’arcancel.

 

Luigi Lorenzo Vaira è nato il 30 aprile 1960 a Sommariva del Bosco (CN) ove ancora oggi vive con la famiglia. La sua lingua madre è il piemontese, idioma in cui, come ama lui stesso sottolineare, pensa e addirittura sogna. Negli ultimi dieci anni si è cimentato nella scrittura di poesie e racconti rigorosamente in piemontese, aggiudicandosi il podio di concorsi letterari organizzati a livello regionale e nazionale.

In italiano ha scritto anche due romanzi: "Nemico Blu" e "P di Pum" dal quale è stato tratto un musical portato in scena nel 2016.

 

Luis Lorens Vaira a l'é nassù ai 30 d'Avril dël 1960 a Somariva dël Bòsch (CN) pais anté che 'ncora adess a viv con la famija. Soa lenga genita a l'é 'l piemontèis, parlada che, coma ch'a-j pias sotligné, a lo compagna minca di 'nt ij sò pensé e adritura 'nt ij seugn ëd le neuit. Ant j'ùltim des ani a l'é campasse a scrive 'd pròse e 'd poesìe, sèmper an piemontèis, rivand da soens ai primi pòst ëd vàire concors leterari organisà a livel regional e nassional.

An lenga italian-a a l'ha scrit doi romanz: "Nemico Blu" e "P di Pum" dont a l'é stàit gavà në spetàcol musical ch'a l'é 'ndàit an sena 'nt l’ann 2016.

 

Fonte: @emozionidicarta1

Foto di apertura di Alessia Moschillo.

Stampa solo il testo dell'articolo Stampa l'articolo con le immagini

Articolo pubblicato il 30/11/2021